воскресенье, 12 октября 2014 г.

13 жовтня



Вітаємо з початком ІІІ етапу!





Основи технології конструювання сучасного уроку. 
Викладач: Чернишова Р.І.
Продивитися запис вебінару
(Як продивитися?
Програмно-технічні умови участі в організаційному вебінарі:
  1. Комп'ютер підключений до мережі інтернет.
  2. Пристрій для відтворення звуку (навушники, акустичні колонки тощо).
  3. Програмні вимоги:
    1. Операційна система:
      • Microsoft Windows XP/Vista/7;
      • Дистрибутиви на базі Linux x86;
    2. Программне забезпечення. Інтернет-браузери:
      • Mozilla Firefox - http://www.mozilla.org/ru/firefox/fx
      • Google Chrome - https://www.google.com/chrome?hl=ru
      • Safari - http://www.apple.com/ru/safari/download
      • Adobe Flash Player останньої версії (http://get.adobe.com/ru/flashplayer)
    Алгоритм підключення
    1. Перейти за посиланням Підключитися до вебінару>>>
    2. Натиснути кнопку Логин/Войти)

Презентація до лекції

Питання до лекції:

1. Зміни в організації якого етапу уроку Ви вважаєте більш ефективними в контексті особистісно-зорієнтованого підходу в навчанні? Яким чином це можливо здійснити?
2. В чому на Ваш погляд, полягають головні труднощі, які пов'язані з розвитком предметних компетенцій учнів?

Відповідь надайте у коментарі до повідомлення. Обов'язково підпішіть від кого.

35 комментариев:

  1. Рада приветствовать учителей математики на III (заключительном) этапе курсов повышения квалификации!

    ОтветитьУдалить
  2. 1. Зміни в наданні та перевірці домашнього завдання.Використовуючи інтернет ,онлайн перевірки.
    2.Оцінювати похибку, розв'язування проблем у практичній діяльності

    ОтветитьУдалить
  3. Наталья Афанасьева13 октября 2014 г. в 11:19

    1. Зміни в різнорівневій подачі матеріалу і відповідно диференційованому оцінюванні. Важливо постійно підкреслювати особистий ріст кожної дитини. Порівнювати досягнення дитини з самим собою, а не з іншими. Створювати ситуацію успіху, впевненості в собі.
    2. слабкий звязок між життям та шкільним навчанням, також на даному етапі нерівноцінний доступ до нових технологій

    ОтветитьУдалить
  4. 1.Тип уроку: вивчення нового матеріалу, етап:вироблення навиків і вмінь застосовувати знання. Учні по різному засвоюють навчальний матеріал, одні -швидко, інші-повільно.Потрібно наявність індивідуальних карток, схем, опорних конспектів, різнорівневих завдань, тести, щоб всі учні були охопленні роботою. Ідеально- це використання інтернет ресурсів.Потрібно, щоб учень не тільки мав певну систему знань, а вмів застосовувати ці знання в навчанні та житті.А це основа розвитку особистості учня. 2.Відсутність технічного забезпечення, не відповідність підручників програмам та їх відсутність, кількість годин, що відводяться на вивчення теми, відсутність мотивації в учня до вивченої теми, предмету.

    ОтветитьУдалить
  5. Во-первых, очень жаль, что у меня "не прошла" презентация((( Но в любом случае. спасибо за содержательную лекцию!)) 1) На мой взгляд, изменения в организации завершающего этапа урока являются наиболее эффективными в контексте личностно-ориентированного подхода в обучении. Это можно осуществить путем систематизации процесса анализа эффективности урока совместно с детьми и процесса обоснования домашнего задания и акцентирования особенных моментов при его выполнении. 2) Главные трудности, связанные с развитием предметных компетентностей учащихся, на мой взгляд, состоят в понимании учеником роли этих предметных знаний и умений, которую они (компетентности) смогут сыграть в его практической жизненной деятельности.
    С уважением, Винова Марина.

    ОтветитьУдалить
  6. 1.Тип уроку : засвоєння і закріплення навчальної інформації.. Потрібно використовувати варіативний дидактичний матеріал, застосовувати різні методи і форми роботи.В тому числі різноманітні програмні засоби, компьютерне тестування, застосування відеоуроків, презентацій, віртуальних тренажерів, інтернет ресурсів Це дозволить кожній дитині проявити самостійність , створить ситуацію успіху, що пробудить інтерес до навчання.
    2.Недостатня мотивованість,діти не розуміють навіщо їм вивчати таку велику кількість навчального матеріалу, який може і не знадобитися в житті. Немає зацікавленності- немає і результату.

    ОтветитьУдалить
  7. 1. Я вважаю більш ефективними в контексті особистісно-зорієнтованого підходу в навчанні зміни в організації етапу засвоєння знань, формування вмінь і навичок. Це можливо здійснити таким чином: дати на вибір засоби навчальної діяльності (індивідуально, фронтально чи в групі; письмово чи усно), засоби фіксації нового матеріалу (схема, план, таблиця. схема тощо), завдання і способи їх виконання. Діти обирають той вид роботи, який їм найбільш до вподоби. На цьому етапі доцільно використовувати, наприклад, такі методи: навчально-пізнавальна гра, проблемна ситуація, створення ситуації успіху, ситуація взаємодопомоги, виконання творчих завдань тощо.
    2. Головні труднощі, які пов'язані з розвитком предметних компетенцій учнів, на мій погляд, полягають у тому, що предметні компетентності формуються лише у досвіді власної діяльності учнів. Тому освітнє середовище повинно будуватися так, щоб уже в молодших класах дитина опинялася в ситуаціях, які сприяють їх становленню. Мова йде як про зміст навчальних курсів, так і про форми організації навчального процесу.

    ОтветитьУдалить
  8. 1. Я вважаю більш ефективним зміни в організації етапу формування вмінь і навичок. На цьому етапі можна використовувати методи : гра, проблемна ситуація, виконання творчих завдань, взаєперевірка завдань.
    2. На мій погляд головні труднощі полягають в тому,що в підручниках у малому обсязі містяться завдання, які розвивають предметні компетентності.

    ОтветитьУдалить
  9. 1. Я вважаю більш ефективним зміни в організації етапу формування вмінь і навичок. На цьому етапі можна використовувати методи : гра, проблемна ситуація, виконання творчих завдань, взаєперевірка завдань.
    2. На мій погляд головні труднощі полягають в тому,що в підручниках у малому обсязі містяться завдання, які розвивають предметні компетентності.

    ОтветитьУдалить
  10. 1. Я вважаю більш ефективним зміни в організації етапу формування вмінь і навичок. На цьому етапі можна використовувати методи : гра, проблемна ситуація, виконання творчих завдань, взаєперевірка завдань.
    2. На мій погляд головні труднощі полягають в тому,що в підручниках у малому обсязі містяться завдання, які розвивають предметні компетентності.

    ОтветитьУдалить
  11. Спасибо за содержательную лекцию.
    1. Я считаю, что изменения в организации завершающего этапа урока является усвоение знаний, формирование навыков и умений. На этом этапе на мой взгляд нужно использовать такие методы: создание проблемной ситуации на уроке, выполнение творческих заданий.
    2. Отсутствие технического обеспечения, малое количество, которое отводится для изучения темы.

    ОтветитьУдалить
  12. 1.Уміла організація групової роботи учнів максимально забезпечить реалізацію завдань особистісно-зорієнтованого підходу в навчанні. Застосовувати на різних етапах уроку.
    2.перелік предметних компетенцій формування і розвиток яких передбачається на уроках , слід пов’язати не тільки з особливостями шкільного предмету як об’єктом засвоєння, але і з психологічними і духовними потребами, які ми маємо актуалізувати і розвивати засобами шкільної освіти, спрямовуючи учнів на шлях особистісного зростання і становлення.

    ОтветитьУдалить
  13. Огромное спасибо за содержательную лекцию!На мой взгляд, изменения в организации завершающего этапа урока являются наиболее эффективными в контексте личностно-ориентированного подхода в обучении. Главные трудности, связанные с развитием предметных компетентностей учащихся, на мой взгляд, состоят в понимании учеником роли этих предметных знаний и умений, которую они смогут сыграть в его практической жизненной деятельности.

    ОтветитьУдалить
  14. Мы вместе с Белобровой Н.Ф считаем, что изменения в этапе актуализации опорных знаний ведёт к повышению мотивации освоения знаний, а это способствует в повышении качества знаний
    Недостаточное оснащение кабинетов ИКТ в школе , не в полной мере готовит выпускника адаптироваться к потребностям современной жизни.

    ОтветитьУдалить
  15. Cпасибо за интересную лекцию.Я считаю индивидуальный подход очень важно.У каждого ребенка должны сформироваться определенные навыки и умения.

    ОтветитьУдалить
  16. Спасибо за лекцию.Я считаю,что более эффективны изменения в организации этапа урока по формированию умений и навыков учащихся.На этом этапе урока можно использовать различные методы и формы работы.Использование видеороликов,презентаций повысит интерес к обучению.
    Трудности возникают в связи с малым количеством решения задач практического содержания и отсутствием технического обеспечения кабинета математики.

    ОтветитьУдалить
  17. Я считаю, что изменения в этапе актуализации опорных знаний ведёт к повышению мотивации освоения знаний, а это способствует в повышении качества знаний
    Недостаточное оснащение кабинетов ИКТ в школе , не в полной мере готовит выпускника адаптироваться к потребностям современной жизни.

    ОтветитьУдалить
  18. Спасибо за лекцию,В организации завершающего этапа урока имеет значение усвоение полученных знаний, На этом этапе можно использовать тесты, диктанты с использованием самопроверки, В учебнике недостаточное количество задач практического содержания,

    ОтветитьУдалить
  19. Тетяна Білоус14 октября 2014 г. в 09:12

    1.Я вважаю, що більш ефективними будуть зміни в організації етапу уроку з формування умінь та навичок учнів. Можна використовувати різні методи та форми роботи з комп ютером, презентацій та відеороликів.
    2. Відсутність достатньої кількості комп ютерів в школі, відсутність мережі Інтернет в предметних кабінетах

    ОтветитьУдалить
  20. Панчеха А.Ю. Урок должен служить не только обучению, но и воспитанию учащихся. Каждый урок должен воспитывать всеми своими компонентами, содержанием, методами и средствами обучения, организацией, уровнем и характером классного коллектива, обликом учителя, общей атмосферой и стилем школы.

    ОтветитьУдалить
  21. Наиболее эффективными считаю изменения на этапе закрепления отрабатывания умений и навыков с целью развития личной позиции учеников,опираясь на их знание темы.
    Проблема в недостаточном оснащении кабинетов ИКТ в школе.

    ОтветитьУдалить
  22. 1. Я вважаю більш ефективними в особистісно-зорієнтованого підходу в навчанні зміни в організації етапу формування вмінь і навичок (індивідуально, фронтально чи в групі), засоби фіксації нового матеріалу (схема, план, таблиця. схема тощо), завдання і способи їх виконання. На цьому етапі доцільно використовувати, наприклад, такі методи: навчально-пізнавальна гра, проблемна ситуація, створення ситуації успіху, ситуація взаємодопомоги, виконання творчих завдань тощо.
    2. Головні труднощі - не завжди є можливість підключення до мережі інтернет, а предметні компетентності формуються лише у досвіді власної діяльності учнів.

    ОтветитьУдалить
  23. Развитие творческих способностей – это необходимый элемент современного урока математики. Воспитанию стремления к творчеству следует уделять пристальное внимание на всех этапах обучения. Каждый предмет школьного курса способен внести свою долю воздействия на творческий облик учащегося, особенно математика.

    ОтветитьУдалить
  24. выделить какой-то один этап урока, значит недооценить остальные этапы урока.
    Очень важно правильно расставить акценты на уроке- при актуализации опорных знаний можно применять математические диктанты, использовать интерактивную доску( показывала мастер-класс Былым Н.В.), при объяснении нового материала широко применять презентации, ( и снова в этом помогут ученики с удовольствием), на завершающем этапе при комментировании домашнего задания обратить внимание учеников на возможность подготовить творческие задания. Очень хорошо "идут" групповые формы работы, когда в одной группе объединены учащиеся разного уровня подготовки, тогда они прекрасно обучают друг друга.
    Основные трудности развития предметных компетентностей учащихся я вижу изначально в низкой мотивации, а когда приходит понимание того, что все-таки математика нужна,то бывает поздно. Заезженный вопрос:"А где мне это пригодится в жизни?". Побольше задач прикладной направленности, достаточное количество часов на изучение тем и, как уже все отметили, наличие современной техники в каждом классе.

    ОтветитьУдалить
  25. Наиболее эффективными считаю изменения на завершающем этапе урока. Большое значение имеет степень усвоения материала каждым учеником. Тут большую роль на мой взгляд играют групповые формы обучения, так как помогают адаптироваться в современном мире.

    ОтветитьУдалить
  26. Гайдукова Ирина 14 октября2014г.14 октября 2014 г. в 15:36

    Спасибо за лекцию.1.Я считаю,что более эффективны изменения в организации этапа урока по формированию умений и навыков учащихся.На этом этапе урока можно использовать различные методы и формы работы.Использование видеороликов,видеоуроков, презентаций повысит интерес к обучению.
    2.Главные трудности, связанные с развитием предметных компетентностей учащихся - среда, где растет, развивается, обучается ребенок.

    ОтветитьУдалить
  27. 1. Я вважаю, що на уроках в системі розвивального навчання з особистісно - орієнтованим підходом переважаючими формами роботи учнів є індивідуальні, колективні.
    Індивідуальна форма роботи – кожна дитина виконує завдання самостійно.
    Колективна - якщо дитина не в змозі виконати завдання, то вони об’єднуються в пари або трійки, як правило – більш сильні діти допомагають слабшим.

    2. Предметні компетенції - мають конкретний опис і можливість формування в рамках навчальних предметів. Передбачають формування здібностей в учня залучати для вирішення проблем знання, уміння, навички конкретного навчального предмета. Я вважаю, що на уроках в системі розвивального навчання з особистісно - орієнтованим підходом переважаючими формами роботи учнів є індивідуальні та колективні.
    Індивідуальна форма роботи – кожна дитина виконує завдання самостійно.
    Колективна - якщо дитина не в змозі виконати завдання, то вони об’єднуються в пари або трійки, як правило – більш сильні діти допомагають слабшим.
    В даний час проблема одна - недолік матеріально-технічної бази (відсутність достатньої кількості комп'ютерів в класі). Недолік комунікаційних можливостей (учні можуть приносити свою оргтехніку - але немає можливості її підключити до загальної мережі.

    ОтветитьУдалить
  28. Теліус Світлана15 октября 2014 г. в 08:41

    1. Зміни в наданні та перевірці домашнього завдання, використовуючи інтернет ,онлайн перевірки.
    2. Відсутність достатньої кількості комп ютерів в школі, відсутність мережі Інтернет в предметних кабінетах

    ОтветитьУдалить
  29. Найбільш актуальним є організація зворотнього зв`язку та робота по створенню інтерактивних вправ на різних етапах уроку

    ОтветитьУдалить
  30. 1. Изменить подачу материала сточки зрения разноуровневого и соответственно дифференцированное оценивание. Важно постоянно подчеркивать личный рост каждого ребенка. Сравнивать достижения ребенка с самим собой, а не с другими. Создавать ситуацию успеха, уверенности в себе.
    2. Низкий уровень материальной базы школ, особенно сельских.

    ОтветитьУдалить
  31. 1) Проверка знаний учашихся
    2) Понимании учеником роли предметов в реальной жизни. Как они ему могут пригодится и чем помочь.

    ОтветитьУдалить
  32. Приходько Я.В.17 октября 2014 г. в 04:59

    1.На мой взгляд, более эффективны изменения в организации этапа урока по формированию умений и навыков учащихся.На этом этапе урока можно использовать различные методы и формы работы.Использование видеороликов,презентаций повысит интерес к обучению.
    2. Недостаточное оснащение кабинетов ИКТ в школе

    ОтветитьУдалить
  33. 1. Перевірка домашнього завдання
    2. У сільських школах немає можливості проводити уроки на сучасному рівні, але є бажання.

    ОтветитьУдалить
  34. 1.Більш ефективним є зміни в організації етапу формування вмінь і навичок. На цьому етапі можна використовувати методи : гра, проблемна ситуація, виконання творчих завдань, взаєперевірка завдань, самоперевірка.
    2. Я вважаю головні труднощі полягають в тому,що в підручниках у малому обсязі містяться завдання, які розвивають предметні компетентності, недостатня матеріальна база.

    ОтветитьУдалить
  35. 1. Домашнє завдання та його перевірка, вправи на осмислення нового матеріалу та його закріплення, перевірка рівня засвоєння теоретичного матеріалу.
    2. Відсутність технічних можливостей проведення уроків в сучасних технологіях.

    ОтветитьУдалить